Normativa

La Fundació es regeix per la Llei 21/2014, del 29 de desembre, de protectorat de les fundacions i de verificació de les associacions declarades d’utilitat pública.

La Fundació es governa a partir d’uns estatuts (annexos a documentació corporativa).

La representació, el govern i l’administració de la Fundació correspon al Patronat. La missió del Patronat és la de representar a la Fundació en tota classe d’actes i contractes davant l’administració i tercers, conservar els drets i béns que integrin el patrimoni de la Fundació, mantenint-ne la productivitat, i vetllar perquè s’acompleixi la finalitat fundacional.

Patronat

La Fundació està gestionada per la Junta de Patronat. El càrrec de patró és per 4 anys. Després s’han de renovar expressament. Actualment en formen part com a patrons/patrones:

Sr. Francesc Fité i Llevot, Sra. Esther Inglada Cardona, Sr. Joan Josep Carmona, Sr. Joan Vinyoles i Vidal, Ajuntament d’Àger, Mossèn Xavier Navarro, en representació de la parròquia de Sant Vicenç d’Àger, Sr. Jordi Sentenach, Sra. Antonieta Jarne Mòdol, Sr. Salvador Gesé, Sra. Rosa Maria Massana, Sr. Pere Borrell.

Els càrrecs de la Fundació són exercits pels patrons o patrones: Sr. Francesc Fité – President; Sra. Esther Inglada – Vice-presidenta; Sr. Joan Josep Carmona – Tresorer. La resta de patrons i patrones són vocals. El càrrec de Secretaria, no patrona, actualment és exercit per Cristina Masvidal.

Comissions de Treball

Els diferents projectes i activitats que du a terme la Fundació són gestionats i realitzats per comissions de treball que es reuneixen cada vegada que es creu oportú per avançar en la tasca encarregada.

Col·laboradors/es

A més, la Fundació compta amb col·laboradors que ajuden a la realització dels projectes i fan possibles moltes activitats. Actualment:

Joan Rosell Sanuy

Laura Benseny Cases