Actualment, la Fundació té els següents projectes en curs:

• Projecte de recerca col·lectiva dels Centres d’Estudis de les Terres de LLeida, l’IEI i la UdL: El món dels hospitals i institucions de beneficiència de les Terres de Lleida.
  • VII Jornades d’Estudis Històrics i Patrimonials de la Vall d’Àger i l’Alta Noguera. Juliol 2017. Tema: la Guerra dels Segadors
  • Redacció de les memòries històriques i artístiques per a la declaració de BCIL de les esglésies de Sant Julià de la Règola i altres
  • Restitució de l’arqueta de fusta trobada al mur del presbiteri de Sant Vicenç d’Àger amb motiu del programa Sota Terra, capítol 1.
  • Actes al voltant del 300 anniversari de naixement de Jaume Caresmar, en col·laboració amb el Monestir de les Avellanes.
  • Restauració dels pergamins de l’Arxiu Jaume Caresmar d’Àger.

Poseu-vos en contacte amb la Fundació si teniu alguna proposta de projecte.