Arnau Mir i Arsenda, la terra i la guerra en l’any mil
X Setmana dels Geopars Europeus
En el marc de la X Setmana dels Geoparcs Europeus, es va programar diverses activitats a l’entorn del Geoparc. A Àger, es va realitzar una xerrada amb títol Arnau Mir i Arsenda, la terra i la guerra en l’any mil, a la Col.legiata de Sant Pere d’Àger, per part del periodista i escriptor Vicenç Villatoro.

Vicenç Villatoro es troba aquests mesos establert a Àger treballant en la creació d’una obra que té per objecte les figures històriques d’Arnau Mir de Tost i Arsenda d’Àger.
La xerrada de Vicenç Villatoro

L’acte va ser presentat per Xavier Mir, director científic del Geoparc Orígens, del qual forma part Àger.

Tot seguit va intervenir el President de la Fundació Arnau Mir de Tost, el Dr. Francesc Fité, introduint Arnau Mir de Tost i Arsenda d’Àger.

Per després iniciar la xerrada que va mantenir el públic assistent ben atent durant l’hora següent. Diverses entitats promocionen la creació del llibre de Vicenç Villatoro. Més informació sobre aquest projecte AQUÍ.

