Header Image - Fundació Arnau Mir de Tost

Yearly Archives

Auxiliar administratiu a Àger

by farnaumirtost 0 Comments
La Fundació Privada Arnau Mir de Tost convoca lloc de treball d’Auxiliar administratiu a Àger. Contracte temporal de 6 mesos inicials a temps parcial. Es valorarà formació, experiència laboral, capacitat de parlar en públic, coneixement del territori i patrimoni de la Vall d’Àger.
Termini per lliurar currículums del 17 al 31 de juliol a farnaumirtost@gmail.com

VIIIa Jornada d’Estudis Històrics i Patrimonials d’Àger i l’Alta Noguera

Segle XVI

Cartell VIIIa Jornada

Sessió matí: Sala d’actes de l’Ajuntament

10:00 Inauguració de la Jornada. Presentació per part del President de la Fundació Arnau Mir de Tost Sr. Francesc Fité Llevot i autoritats.

10:15 El segle XVI a les terres de Lleida: paisatge i arquitectura. A càrrec de la Dra. Maria Garganté, Universitat Pompeu Fabra.

10:45 Pausa cafè.

11:30 Els tapissos de la catedral de Lleida: una col·lecció excepcional del segle XVI. A càrrec de la Dra. Carme Berlabé, conservadora del Museu de Lleida.

12:00 L’escultura a les terres de Lleida en el segle XVI. A càrrec del Dr. Joan Yegüas, conservador del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC).

12:30 De Tremp a Madrid, passant per Barcelona: les col·leccions artístiques de Miquel Mai (c.1480-1546). A càrrec del Dr. Joan Bellsolell i Martínez, Universitat de Girona (UdG).

13:00 Bandolers, des d’Arsèguel fins a les Avellanes. Nyerros i Cadells al segle XVI. A càrrec de Lluís Obiols, Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell.

13:30 La figura de Llorenç Peris i el seu mecenatge. A càrrec del Dr. Francesc Fité Llevot (Universitat de Lleida).

Sessió tarda: Col·legiata de Sant Pere d’Àger

17:00 La sala capitular renaixentista de la Col·legiata de Sant Pere d’Àger. Visita comentada a càrrec del Dr. Francesc Fité Llevot (President de la Fundació Arnau Mir de Tost).