Reunió informativa de la Fundació Privada Arnau Mir de Tost

by farnaumirtost 0 Comments

El proper dia 30 de juliol a les 19:30h tindrà lloc al local social d’Àger una reunió informativa per a tots els socis i sòcies de la Fundació Privada Arnau Mir de Tost. En aquesta reunió s’explicarà als assistents la trajectòria de l’entitat els darrers anys quant a activitats dutes a terme, la gestió del fons econòmic de l’entitat, els projectes de recerca fets i en curs.

Es tracta d’un acte de transparència voluntària decidit en la darrera Junta de Patronat, òrgan de govern de la Fundació, actualment format per sis persones i l’Ajuntament d’Àger, per donar a conèixer l’activitat de la Fundació, les seves línies d’actuació generals, el compliment dels seus estatuts, etc. Així mateix es vol conscienciar a la societat agerenca de la necessitat de participació de noves persones al Patronat.

Per tot això, des d’aquí es fa una crida a tots els agerencs i agerenques a què assisteixin a la reunió.